Politica de livrare

Seralav Cosmetics  va livra produsele în cadrul termenelor menționate pe magazinul online pentru produsul comandat, într-un interval de 2-7 zile de la data generării comenzii sau în cel mult 10 zile de la data la care clientul a generat comanda în cazuri speciale, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel.

În cazul în care nu poate executa contractul din cauza faptului că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, societatea va informa clientul despre această indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către client pentru produsul indisponibil, dacă acestea există, să fie rambursate în termen de maximum 14 de zile.

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, Seralav Cosmetocs va anunța clientul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

În cazul în care Seralav Cosmetics primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, aceasta poate refuza onorarea livrării, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a contractului sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

LIVRAREA ÎN ROMÂNIA

Produsele comercializate de Seralav Cosmetics pot fi livrate pe întreg teritoriul României prin serviciul de curierat externalizat, utilizând modalitatea și termenul de livrare alese de dumneavoastră la efectuarea comenzii. După expedierea coletului, veți primi un email de notificare cu privire la noul status al comenzii. Termenul de livrare este de 2-7 zile lucrătoare pentru produsele care se află pe stoc. În cazuri rare (promoții cu impact puternic, Black Friday, evenimente neprevăzute, perioadă de concediu etc.), procesarea comenzilor poate dura mai mult datorită volumului mare de colete sau încetării temporare a activității. Cu toate acestea, procesarea comenzilor confirmate nu poate depăși 30 zile.

Procesarea comenzilor ce includ produse al căror stoc a fost greșit raportat de platforma noastră sau cele plasate de utilizatori ce nu au putut fi contactați de consilierii de vânzări ai companiei noastre va fi amânată până la rezolvarea situației apărute.

Pentru comenzile achitate cu plata ramburs (la livrare), se aplică o taxă suplimentară de 3 lei, care se adaugă la costul de transport.

Livrarea nu poate fi programată. Vă rugăm nu faceți comenzi cu specificări de livrare într-o anumită zi, mai ales dacă această perioadă depășește 3 zile lucrătoare. Comenzile se procesează și se expediază în ordinea în care au fost primite. 

Seralav.ro nu livreaza in strainatate. 

ORAR DE LIVRARE

Comenzile sunt livrate de curier de Luni până Vineri, la adresa menționată în comandă. Zilele de weekend și sărbătorile legale nu sunt considerate zile lucrătoare. Având în vedere că folosim un serviciu externalizat, NU putem solicita firmei de curierat partenere livrarea la o anumită oră sau la o anumită dată. De asemenea, nu ne facem responsabili pentru întârzierile cauzate de firma de curierat parteneră. Termenul de livrare este în general de maxim 7 zile din momentul expedierii coletului, însă acești termeni pot fi depășiți în anumite cazuri precum perioade de promoții, sărbători sau perioade în care drumurile sunt impracticabile (inundații, căderi masive de zăpadă etc.).

MODIFICARE SAU ANULARE COMANDĂ

Posibilitatea anulării unei comenzi a cărei status este „Înregistrată” este disponibilă direct în contul de client, pagina „Contul meu” în secțiunea „Comenzi”.

În cazul în care doriți să modificați sau să anulați o comandă a cărei status este: „În Procesare”, acest lucru poate fi făcut prin contactarea Departamentului de Relații Clienți prin email la adresa: office@seralav.ro sau telefonic, în intervalul orar 10.00 – 17.00, la numărul de telefon: 0752211830. Nu putem însă garanta că acest lucru va mai fi posibil. Clientul își va asuma posibilitatea ca o comandă să nu mai poată fi modificată în cazul în care coletul a fost deja pregătit și emis AWB-ul pentru predare către curier sau intervin alte cauze care fac imposibilă modificarea comenzii.

Telefonic se poate anula și o comandă a cărei status este „Expediată” cu condiția ca aceasta să NU fie încă preluată de către firma de curierat. În situația în care coletul a părăsit sediul Seralav Cosmetics, CLIENTUL are doar posibilitatea de a returna/refuza comanda. În condițiile în care clientul nu a informat compania în legătură cu dorința de anulare a comenzii, refuzul acesteia se consideră abuz. Astfel, ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile clienților care au refuzat anterior o comandă cu excepția cazului în care aceștia achită contravaloarea comenzii în avans.

De asemenea, clientului i se va reține taxa de transport în cazul în care coletul achitat în avans în regim online cu cardul este refuzat/nepreluat, destinatarul nu poate fi găsit, coletul nu poate fi livrat ca urmare a datelor incorecte/incomplete. Clientului i se va returna doar suma aferentă produsului comandat.